Liittyvä tuki Nedis tuote

Jos sinulla on vaikeuksia tai ongelmia Nedis-tuotteidesi kanssa, saat tukea tuotesivulta tai usein kysytyistä kysymyksistä. Jos et onnistunut ratkaisemaan ongelmaa saamiesi tietojen perusteella, voit ottaa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Kun olemme vastaanottaneet kysymyksesi, vastaamme sinulle mahdollisimman nopeasti.

FAQ
Olemme löytäneet seuraavat kysymykset englanniksi

This is probably a Wifi problem, this can be for various reasons.
1.) Wifi signal is unstable.
2.) Wifi signal is too weak.
3.) Using an access point with the same SSID and password that do not support the IEEE 802.11R standards.

Problem 1 can often be solved by restarting the router.
Problem 2 can be checked with an app Wifi analyzer with this the signal can be viewed and corrected to a better position.
Problem 3 can be checked as the access points are turned off, the Wifi signal is still good and the connection remains if the access points are a problem, a Mesh solution can then be used.
Please make sure that they support IEEE 802.11R standard.

Power Delivery

Nauti mukavuudesta ja helppoudesta, kun yksi laturi sopii kaikille laitteille.
nedis logo