Uusi luku Nedisin historiassa

Uusi käsinkirjoitettu logo vie Nedisin uuteen suuntaan. Alalla yli 35 vuotta toiminut yrityksemme tunnetaan erilaisista elektroniikkatuotteista ja -tarvikkeista. Nyt aiomme hyödyntää kokemustamme entistäkin tehokkaammin. Yksi yrityksemme kantavista ajatuksista on seuraava: ei ole epäilystäkään siitä, että tekniikka on tärkein muutosta vauhdittava tekijä nykypäivän maailmassa.

Uusi logo ja identiteetti

Nedis ottaa käyttöön uuden käsinkirjoitetun logon. Käsinkirjoitettu tyyli edustaa henkilökohtaista toimintatapaamme. Tämä koskee niin kumppaneitamme kuin asiakkaita. Se on tuottamamme laadun allekirjoitus. Toinen huomiota herättävä elementti on tapa, jolla kirjaimet kytkeytyvät yhteen. Tämä yksityiskohta on hauska, koska kytkentäkaapeleiden myynti on osa Nedisin historiaa, mutta sen todellinen merkitys piilee yhdistymisessä. Se kuvastaa prosessien sujuvaa etenemistä ja kaikkien Euroopan ja Aasian osastojen välistä toimivaa yhteyttä.

Logon uusi tyyli ei edusta vain yhtiötä, vaan sitä käytetään myös tuotemerkin logona. Haluamme toimia markkinoilla yhtenä selkeänä brändinä aiemmin asiakkaille tarjoamiemme erillisten brändien sijasta.

Aluksi vanhojen brändiemme tuotteita on edelleen saatavilla, mutta ne poistetaan myynnistä vähitellen.

Nedis®, Nedisiltä

Nedis-tuotemerkki on syntynyt. Se tarjoaa kumppaneille selkeän tuotevalikoiman, ulkoasun ja tuntuman, intuitiiviset pakkaukset, ajan tasalla olevat tekniset tiedot ja lisäpalvelut myynnin edistämiseen. Kun laatu, helppokäyttöisyys ja henkilökohtainen palvelu on taattu, tuotteemme ja kattavat ratkaisumme tekevät asiakkaidesi elämästä älykkäämpää, helpompaa ja terveempää.

Miksi yksi brändi?

Uudet tekniikat ja innovaatiot valtaavat alaa ihmisten elämässä uskomattoman nopeasti, mikä tekee nopeasti liikkuvien ja kehittyvien markkinoiden seuraamisesta haastavaa.

Nedisin tavoite on olla nopein seuraaja elektroniikkatuotteiden ja -tarvikkeiden markkinoilla ja tarjota älykäs vaihtoehto huippumerkeille. Lisäämme tuotevalikoimaamme joka kuukausi jopa 100 uutta tuotetta. Kun käytössä on vain yksi brändi, tämä onnistuu nopeammin ja tehokkaammin ja myös kumppanimme voivat helpommin lisätä tuotteita valikoimaansa ja pysyä markkinoiden vauhdissa.

Yksi yhteinen brändi, ulkoasu ja tuntuma tekevät tuotevalikoimasta selkeän, mahdollistavat markkinointimateriaalin pitkäkestoisen ja tehokkaan käytön ja parantavat brändin tunnistettavuutta. Lisäksi pakkaukset ja tuotetiedot ovat entistä yhtenäisempiä, minkä ansiosta asiakkaan on helpompi löytää oikea tuote. Jälleenmyyjä tai verkkokauppias voi vapaasti lisätä tuotteita sekoittamatta tuotemerkkejä, tietotyyppejä tai ulkoasuja.

Kuluttajat haluavat helppokäyttöisiä elektronisia laitteita ja tarvikkeita, joista on heille iloa pitkään ja jotka ovat hintansa arvoisia, ja Nedis tarjoaa tätä Nedis®-tuotteillaan.

 

 

 

 

Intuitiiviset pakkaukset ja tiedot verkossa

Olemme parantaneet aiempaa oman valinnan mahdollistavien myyntipakkausten konseptiamme. Se perustuu tapaan, jolla asiakkaat etsivät tuotteita. Selkeät kuvakkeet, ammattitasoiset tuotekuvat ja monikieliset kuvaukset auttavat asiakasta verkkokaupassa.

Verkossa käytämme kuvakkeita ja niiden tukena tuoreimpia teknisiä tietoja ja selkeitä tuotekuvia.

Nedis®-brändi julkaistaan uuden verkkosivumme kautta, joka on myös asiakkaiden käytettävissä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että Nedis lopettaa myynnin kumppaneille. Me jopa suosittelemme loppukäyttäjälle Nedis®-tuotteita myyviä paikallisia liikkeitä tai verkkokauppoja.