Uusi upea showroomimme

Nedis®-brändi uudistui vuonna 2018. Suuri osa Alankomaiden toimistoistamme on sen jälkeen valmistautunut muodonmuutokseen. Olemme uteliaina ja innostuneina seuranneet kuinka suunnittelijat, asentajat ja muut työntekijät ovat työskennelleet tämän merkittävän projektin parissa ja luoneet meille uuden ja parannetun upean showroomin.

Lifestyle

Me tunnemme arkielämän haasteet ja niiden muutokset. Olemme siksi lisänneet ja parantaneet eri elämäntilanteiden kuvauksia. Korostamme hetkiä, joissa kulutuselektroniikka voi tehdä arjesta helpompaa, terveellisempää, älykkäämpää ja hauskempaa!

Värit ja eloisat kuvat saavat ihmiset paremmalla tuulelle. Omasta arjesta tutut tilanteet ja kuvien hyväntuuliset ihmiset ovat omiaan luomaan positiivisia mielikuvia. Nedis®-merkin tuotteiden, pakkausten ja esillepanojen avulla herätät asiakkaissa positiivisia tunteita – suurempina kuin koskaan ennen.

Esillepanot eri kohderyhmille

Jotkin esillepanot on mukautettu tuotteiden ja kohderyhmän mukaan. Otetaan esimerkiksi pelituotteet, joiden tummansävyisiin pakkauksiin on lisätty kirkkaanvärisiä fantasiamaailman elementtejä. Kuvitusta, kuten räjähdyksiä ja lohikäärmeitä, tehostetaan yhteensopivalla tummalla esillepanolla ja sinisellä LED-valaistuksella, jotka tuovat mieleen pelihuoneen. 

Näin asiakas tunnistaa helposti eri tuotemallistot ja löytää nopeasti etsimänsä tuotteet. 

Esittelymateriaalit myymälään

Kuvien, värien ja oikean ulkomuodon ja tuntuman lisäksi olemme tehneet paljon töitä tuotesegmenttien tarkastelun helpottamiseksi. Neljän kategorian avulla asiakas löytää helposti juuri hänelle sopivan tuotteen.

• Smart & Connected
• Home & Living
• Media & Mobile
• Sound & Vision

Näitä neljää kategoriaa käytetään myymälöissä ja ne voidaan mukauttaa jo olemassa oleviin myymäläkonsepteihin sopiviksi.

Sound & Vision on erikoiskategoria, joka on jaettu neljään alakategoriaan: Video, Notebook & PC, Audio ja Smart Media.

Pakkaukset

Pakkaukset ovat tutkimusten mukaan tärkeä osa asiakkaan ostokokemusta ja keskeinen osa tuotevalikoimaa. Nedis®-tuotteille on saatavana erilaisia pakkaustyyppejä. Eri tuotteille, liiketoimintatyypeille ja asiakkaille on saatavilla erilaisia vaihtoehtoja, joiden ulkoasu ja tuntuma on kuitenkin yhtenäinen.

Nedis®-pakkausten suunnittelu rakentuu seuraaville elementeille: hienot tuotekuvat, itsevalintakuvakkeet, lifestyle-kuvitus, selkeät monikieliset kuvaukset ja lisätietovaihtoehdot. Nämä elementit varmistavat, että valikoimamme pysyy yhtenäisenä ja kuluttajan on helpompi tehdä oikea valinta.